Bra service blev just lite bättre

Bra service blev just lite bättre

Bra service är synonymt med tidseffektivitet. Att maskinservicen blir rätt utförd, eller att ett snabbt samtal räcker för att åtgärda ett problem, kan innebära skillnaden mellan att leverera i tid eller att missa en deadline.

Brett sortiment, snabba leveranser och konkurrenskraftiga priser är självklart viktiga delar. Men för att ni ska kunna få ut maximalt av er investering med effektivitet, lönsamhet och tillförlitlighet stödjer vi på Mared dessutom er med en erfaren serviceorganisation. Vårt team av servicetekniker hjälper er med allt från akuta produktionsstopp och underhåll till utbildningar och support.

Nu satsar vi ytterligare och stärker upp vår organisation med nya kompetenser, så att en redan bra service blir ännu lite bättre.

Varmt välkommen säger vi till Jonas Ödén som servicetekniker samt Jonas Styf som stärker teamet inom CAD och projektledning.

Jonas Ödén, Servicetekniker
Jonas Styf, CAD